חיסכון בתשלום מיסים

עסקאות מקרקעין כרוכות בעלויות מיסוייות עצומות שעלולות להגיע למאות אלפי שקלים ואף יותר כתלות בסוג העסקה.


על מנת לחסוך ללקוחותי ואף לעצמי בעסקאות נדל"ן ולבדוק את האפשרות לחיסכון במס אני בודק עם שמאי מקרקעין המומחים בעסקאות נדל"ן .

כמה מילים על סוגי המיסים

מס רכישה - מס אותו ישלמו קוני דירות , מגרשים , ונדל"ן מסחרי , ניתן לחסכון סכומי כסף בעסקאות אלו.

מס שבח - מס אותו משלמים מוכרי דירות , רמות המיסוי במס זה הן עצומות ומס זה הינו מן המורכבים ביותר , בתיכנון נכון ניתן לחסוך סכומי כסף עצומים.

היטל השבחה - מס זה מוטל על ידי הרשות המקומית עקב השבחה שנוצרת במכירת דירה עקב שינוי בתוכניות מתאר כגון הוספת זכויות בניה וכדומה, ניתן לבדוק האם החיסכון אפשרי ובכמה כסף.

למה כדאי לבדוק

מיסוי מקרקעין הנו תחום סבוך היכול להשפיע באופן ניכר על כדאיות העסקה, כמו כן ניתן לחסוך סכומי כסף עצומים בתכנון נכון ואם נסכם בשורה אחת - את כולנו מעניין "כמה זה יעלה לי".


מי מבצע את הבדיקה

שמאי מקרקעין שהנו מתמחה בתחומי המיסוי המקרקעין לסוגיו  וזאת במטרה להעניק שירות אישי ומקצועי בתחומים מורכבים אלו של מיסוי מקרקעין.


מהי הבדיקה?

מיסוי מקרקעין הנו תחום מורכב וסבוך ביותר הדורש התעמקות ספציפית בכל מקרה לגופו ולכן מבוצע על ידי שמאי מקרקעין מקצועי שהוסמך לנושא זה באופן בלעדי לאחר לימודים מקיפים באספקטים השונים של מיסוי מקרקעין, על מנת להעמיק את הבדיקה ולתת את התשובות הנכונות עליו להשקיע שעות רבות של התעמקות וחקירה, בדיקה והשקעת זמן רב זה עולה כסף ולכן שירות זה אינו חינם.


שירות חיסכון במס אינו פעיל נכון להיום.



 

מנהל מקרקעי ישראל
לשכת שמאי מקרקעין בישראל
התאחדות הקבלנים
משרד הבינוי והשיכון
Ministry of Industry
משרד האוצר
כל מה שחובה לדעת כשקונים דירה, מוכרים דירה ומשקיעים בנדל"ן
קבוצת נדל״ן דיל