השקעה בנדלן - איך מתחילים

באתר זה תוכלו למצוא עצות וטיפים שיובילו אותכם לקניית דירה להשקעה בצורה הטובה ביותר והנכונה ביותר המדריך המלא למשקיעים בנדלן וכל מה שחובה לדעת על השקעה בנדל"ן.

אז מהם היתרונות והחסרונות של אפיק ההשקעה בנדל"ן

אסקור בפניכם כמה אפיקי השקעה שונים ונייצר בסיס להשוואה על מנת שנוכל להבין את היתרונות העצומים הטמונים בהשקעה בנדל"ן ובקניית דירה להשקעה.

בחיי העסקים נחשפתי לאפיקים השונים, למדתי אותם וצברתי ניסיון רב, הרווחתי והפסדתי בכל אחד מהתחומים הבאים, למדתי מניסיוני, מניסיונם של אנשים רבים,בואו נבחן ביחד את האפיקים השונים.

השקעה בשוק ההון - מניות ונגזרים
רמת סיכון - גבוהה מאוד.
יציבות - נמוכה.
אפשרויות למינוף - לא אפשרי למשקיע הבודד.
תשואה - תנודתית ביותר.

כמובן ששוק ההון הוא רחב יותר מההגדרות אותן אני יכול לספק בכמה שורות אלה אבל אם נעשה סקר כללי במדינת ישראל ונשאל כמה אנשים הפסידו את כספם בבורסה נגלה מספרים גבוהים למדי, השקעה בשוק ההון ובמניות בפרט היא השקעה הנחשבת ספקולטיבית, ונתונה לשינויים רבים ולא צפויים.

השקעה במט"ח
רמת סיכון - עצומה.
יציבות - נמוכה ביותר .
אפשרויות למינוף - אפשרי.
תשואה - תנודתית ביותר.

לאחרונה התפתח שוק של השקעה במט"ח, שמעתי סיפורים רבים על אנשים שאיבדו את כל כספם בתחום זה.

פיקדונות הבנקים חיסכון בנקים ואפיקים דומים (פר"י, מק"מ, וכדומה)
רמות סיכון - נמוכה ביותר.
יציבות - גבוהה.
אפשרויות למינוף - לא אפשרי .
תשואה - יציבה אך כיום לאור הריביות הנהוגות במשק אפסית.

השקעה בנדל"ן - דירות להשקעה
רמות סיכון - נמוכה ביותר.
יציבות - גבוהה.
אפשרויות למינוף - עצומה.
תשואה - יציבה.


לאחר שבחנתי את האפיקים השונים הרוחביים הנהוגים במשק ניתן להבין את הנקודות הבאות באופן ברור ואסכם את הנושא 

השקעה בנדל"ן מקור הכנסה פסיבי
קניית דירה להשקעה תאפשר לנו יצירת מקור הכנסה פסיבי, כאשר למעשה עם הכנסת שוכר מתאים הכסף עובד בשבילנו, כמות "העבודה" אותה מייצר הנכס ביחס להכנסה ממנו הוא המדד למקור הכנסה פסיבי וכאשר אנו מייצרים הכנסה מסוג זה ביכולתנו לעצור את התלות הכלכלית בא אנו תלויים במקום העבודה בו אנחנו מועסקים.

השקעה בנדל"ן שימוש במינוף בנקאי
כאשר אנו קונים דירה, אנו למעשה משתמשים ברוב הסכום הכסף למטרת הקנייה בכסף שמקורו במערכת הבנקאית, ובהחזר מהשוכר נבנה תמהיל נכון שיכסה את עלויות המשכנתא ואף ישאיר לנו סכום כסף יפה כל חודש.

השקעה בנדל"ן עליית ערכו של הנכס
בעצם קניית הדירה למעשה אנו יוצרים רווח סמוי כל חודש מבלי שנהיה מודעים לכך, אם נבחן את המגמות ההיסטוריות בישראל נראה כי רוכשי דירות להשקעה הרוויחו מאות אחוזים לא רק בתקופה האחרונה אלא מאז ומעולם, יש משפט שאומר יש דבר אחד שלא מיוצר יותר - אדמה.

השקעה בנדל"ן יציבות
כספים רבים במשך השנים נזרקו לאפיקים כגון מניות, ואפיקים ספקולטיביים שונים, השקעה בנדל"ן מספקת השקעה יציבה בה ערך הנכס שומר על ערכו במקרה הגרוע ובמקרה הסביר ערכו עולה.


השקעה בנדלן תספק לנו יתרונות רבים אם נעשה אותה בחוכמה ובזהירות, ננצל את מצב השוק, ננצל מגמות אורבניות, אלמד אותכם את הפרמטרים על מנת שתוכלו להשיג את כל היתרונות שצוינו.




זכרו כי ידע שווה כוח , בעזרת אתר זה תוכלו לבצע את השקעה בנדל"ן בצורה הבטוחה ביותר במינימום התקלות האפשרי , כל מה שחובה לדעת על השקעה בנדל"ן .

לחצו פה לתחילת המדריך - השקעה בנדל"ן

מנהל מקרקעי ישראל
לשכת שמאי מקרקעין בישראל
התאחדות הקבלנים
משרד הבינוי והשיכון
Ministry of Industry
משרד האוצר
כל מה שחובה לדעת כשקונים דירה, מוכרים דירה ומשקיעים בנדל"ן
קבוצת נדל״ן דיל