מדריך למכירת דירה

מכירת דירה הינו תהליך אשר בו מעורבים סכומי כסף עצומים והתהליך הינו מורכב ביותר עלינו לוודא כי נמכור את הדירה שלנו במחיר המקסמילי ובצורה האופטימלית , איך עושים את זה? , מהם השלבים ? , איך למכור את אותה דירה ביותר כסף ???.

שאלות אלו ועוד שאלות רבות עולות בראשונו כאשר אנו מחליטים למכור את הדירה , באתר זה תוכלו למצוא תשובות מסודרות לכל שאלות אלה ואתחיל בתקציר .

כדאיות המכירה

לעיתים אנו רוצים לשדרג את הדירה הקיימת ולמכור אותה על מנת לשפר מגורים ולקנות דירה חדשה , על מנת לעשות זאת יש לשקול בצורה כלכלית טהורה את כדאיות הצעד , העם דמי המכירה ועוד ההון החדש אכן יספיקו לקניית הדירה החדשה ובאלו גורמים עלינו להתחשב , תוכלו למצוא תחשיבים והסבר מפורט במדריך מכירת הדירה באתר זה.

הכנת הדירה למכירה

כאשר אנו מעונינים למקסם את ערך הדירה ולמכור את אותה דירה בסכום גדול יותר נוכל לעשות זאת בעזרת כמה פעולות פשוטות , במדריך מכירת הדירה פירטתי את השלבים והדרכים לעשות זאת.

הערכת מחיר הדירה

איך נדע מהו מחיר הדירה, איך נדע כמה שוויה בשוק , וכמה לדרוש עבודה , כל זאת תוכלו למצוא במדריך למכירת הדירה באתר זה.

עבודה מול מתווכים

מתווכים הם  אנשי נדל"ן שעיסוקם המרכזי הוא מכר וקניית דירה , מתווך מקצועי יכול לעזור לנו בתהליך המכירה בצורה יוצאת דופן ולמקסם את מחיר הדירה ולהקל עלינו בתהליך , באתר זה אלמד אותכם איך לבחור את המתווך הנכון , ואיך לעבוד מול מתווכים.

מיסוי - היטל השבחה ומס שבח

בתהליך המכירה ישנו הבט מיסויי עלינו להתחשב בהבט זה ולהבין את הבסיס במדריך למכירת דירה באתר זה פירטתי על מיסוי מקרקעין במכירת דירה בצורה פשוטה.


לסיכום

על מנת לבצע את המכירה בצורה הטובה ביותר , למכור ביותר כסף , ולמכור בצורה הטובה ביותר התחילו פה - מדריך למכירת דירה



מנהל מקרקעי ישראל
לשכת שמאי מקרקעין בישראל
התאחדות הקבלנים
משרד הבינוי והשיכון
Ministry of Industry
משרד האוצר
כל מה שחובה לדעת כשקונים דירה, מוכרים דירה ומשקיעים בנדל"ן
קבוצת נדל״ן דיל