פרסום דירה למכירה

בדף זה תלמדו את הנושאים הבאים

  • איך לפרסם את הדירה בצורה אופטימלית.
  • אמצעי הפרסום העומדים בפנינו כיום והאפקטיביות שלהם.
  • התהליך אחרי שלב הפרסום - ואיך לא לקחת החלטות מוטעות.
  • איך אתר זה יכול להועיל לכם למכור את דירתכם בצורה מהירה ויעילה ובמחיר גבוה יותר.
  • אגלה לכם איך לפרסם באופן אפקטיבי מהיר ויעיל לדירתכם שיוביל לגישה לאלפי קונים פוטנציילים.


איך לפרסם בצורה אופטימלית - בניית אסטרטגית מכירה מנצחת

על מנת לפרסם את הדירה בצורה אופטימלית יש להבין כי למעשה לזמן בו הדירה נמצאת בשוק יש שיקול מכריע בתזמון הנכון שיעזור לנו להשיג את המחיר הטוב ביותר ולכן עלינו להשתמש באסטרטגיה מנצחת בהתאם ללוחות הזמנים שלנו ולאנרגיות אותם אנחנו יכולים להקדיש למטרה.

כיום ברשתנו יכולת לפרסם בלוחות אינטרנטים כגון יד 2 win win ועוד אתרים נוספים, בעיתונות הכתובה, בעזרת מתווכים, בלוחות מקומיים.

עלינו להבין כי ישנו תזמון מדוייק ומשתנה בהתאם למצב השוק, כאשר השוק נמצא בעליה (שוק של מוכרים) למעשה הכוח נמצא אצלנו המוכרים וסה"כ המוכרים קטן מסה"כ הקונים,

תקופת עליית המחירים בשנים האחרונות שנבלמה אחרי המלאה החברתית התאימה למצב זה ואכן במצב זה של עליית מחירים, מוכרי דירה דרשו מחירים וקיבלו אותם, אך אני זוכר תקופות אחרות בהם שוק הנדל"ן היה במיתון והכוח היה אצל הקונים על הצע דירות עצום והאסטרגיה למכירת הדירה היתה שונה לחלוטיין.

גורם נוסף הוא סוג הנכס, נכסים כגון דירת 4 5 חדרים קונבנציולנית בשכונה טובה באיזור טוב תמיד תהיה סחורה מבוקשת במחיר זה או אחר אך נכס כגון פנטאוז, וילה וכדומה פונה לשוק קטן יותר ולכן אסטרטגית המכירה תהיה שונה.

על מנת לחשוף את כל האסטרטגיות המכירה נזדקק ל 10 אתרים מסוג זה ולשנים של לימוד ונסיון , כמובן שהאפשרות להקנות לכם את מלוא הידע לא קיימת

אך באתר זה אוכל להפנות אליכם יועץ נדל"ן מקצועי מאיזורכם שיוכל לתפור לכם את האסטרטגיה הנכונה ביותר עבור הנכס שלכם בהתאם למצב השוק, לאחר קריאת הדף מלאו את הטופס בתחתית הדף, ואשלח לכם יועץ נדל"ן ללא התחייבות שיתווה לכם את האסטרטגיה הנכונה.



אמצעי הפרסום העומדים לפנינו ומידת האפקטיביות שלהם

אינטנט - יד 2 וכדומה

הלוחות האינטרנטים נושאים בחובם יתרון הם בחינם, הם נותנים חשיפה לנכס אך אם זאת המוני קונים לא רצינים ובשלב ההתענינות בלבד יבזבזו את זמניכם לריק, יגדשו את בתיכם והגרוע מכל כיום ישנם "סיירים" שאינם קונים אלא מטרתם היחידה הינה לבדוק את תכולת הבית לפני פריצה אפשרית.

כמו כן זמנכם שווה כסף האם כדאי לבזבז אותו על קונים שאינם רציניים.

עיתונות כתובה

ישנה עלות כספית נמוכה אך אם זאת כיום אני ממליץ לפרסם לא בעיתונות הארצית אלא בעיתונות המקומית (המקומונים), החסרונות הינם ברמת חשיפה הולכת ויורדת - העיתונות הולכת ויורדת והאינטרנט הולך ועולה בתחום הנדל"ן.
בנוסף קיימת הבעיה של קונים שהינם בשלב התענינות וחסרונות של לוחות האינטרנט.

פרסום על גבי לוחות מקומיים במרכזיים עירוניים

עלות חינמית אבל כיום כמעט ולא אפקטיבית והן גורמת לקונים לא מסוננים להיכנס לביתנו.

מתווכים

מתווכים כמו כל בעל מקצוע ישנם מעולים, טובים , טובים פחות וגרועים.

מתווך מקצועי ומנוסה יכול לסנן את הקונים לפני כניסתם לדירתנו, בידיו גישה למאגרי מידע עצומים של קונים פוטנציילים, הוא יכול לבצע מו"מ למכירת הדירה בצורה הטובה ביותר ולתפור אסטרטגיה נכונה לנכס אותו אנחנו רוצים למכור בהמשך אלמד אותכם איך לזהות את המתווך הנכון ואיך לעבוד מול מתווכים.



תהליך המכירה דקה לאחר הפרסום וטעות נפוצה , איך לא ליפול למלכודת זו

מוכרי דירות רבים אשר מתייעצים איתי מגלים דקה אחרי הפרסום כי הם מוצפים בעשרות טלפונים , ובמידה והם עובדים עם מתווכים קונים פוטנצילים רבים זורמים אליהם בתחילת הדרך אך מנסיוני תהליך זה של תחושה של ביקוש מדומה מתרחשת רק מספר שבועות מצומצם לאחר הפרסום,

אך בשלב זה מוכרים רבים חיים בתחושה מדומה כי הנכס אשר ברשותם ימשיך למשוך כמות מוכרים כפי שהם מקבלים בתחילת תהליך המכירה לאחר הפרסום ומוותרים על הצעות של קונים רציניים עם הצעות טובות בשל התחושה המדומה שחולפת בדיוק אחרי מספר שבועות מוצמצם לאחר הפיק שנובע מהפרסום הראשוני.

זיכרו כי מחיר המטרה אותו קבעתם למכירת הנכס מגיע - מכרו את הנכס ואל תתמכרו לתחושה המדומה של פיק המכירה הראשוני הגבוה !.

לאחר שבועות מעטים פתאום זרם הקונים יצתמצם באופן קריטי והצעות רציניות שוויתרנו עליהם כבר לא יתקבלו , למעשה לאחר חצי שנה בשוק המכירה ערכו של הנכס אף יורד לעיתים בשל משך הזמן הארוך בו הוא לא נמכר.


 

מנהל מקרקעי ישראל
לשכת שמאי מקרקעין בישראל
התאחדות הקבלנים
משרד הבינוי והשיכון
Ministry of Industry
משרד האוצר
כל מה שחובה לדעת כשקונים דירה, מוכרים דירה ומשקיעים בנדל"ן
קבוצת נדל״ן דיל