קניית דירה - הונאות נפוצות

באתר זה תוכלו אפרוס בפניכם את הסודות שחובה לדעת שקונים דירה , כל מה שחובה לדעת על מנת לעשות את קניית הדירה בצורה הבטוחה ביותר והנכונה ביותר.

מאמר זה הוא חלק  מסדרת פרקים שיובילו אותכם לקניית דירה בצורה הבטוחה ביותר במינימום תקלות ובצורה האופטימלית התחילו פה - קניית דירה

במאמר זה אסקור את הנושאים הבאים :

  • אלו הונאות נדלן נפוצות ישנן.
  • איך להתגונן מהונאות נדלן.
  • איך לזהות הונאות נדלן.
  • ועוד נושאים שיובילו אותם לקניית דירה בצורה הבטוחה ביותר.


בשוק הנדלן כמו בכל ענף מסחר ישנם "כרישים" המחפשים קורבנות תמימים, ישנן עשרות סוגים של הונאות, במאמר זה אסקור את הנפוצות שבהם.
הדרך הטובה ביותר להתמודד עם הונאות וכרישים למינהם היא פשוטה - שכירת עורך דין מנוסה.
ידע והבנה אותה אתר זה מקנה לכם יוכל גם הוא לבודד משתני סיכון מסוג זה.

במאמר זה אסקור את ההונאות הנפוצות כמו כן אני לא מעוניין לפרט בנושא זה על מנת לא להקנות רעיונות לאנשים הלא נכונים.


ההונאה : מכירת נכס שאין הוא בחזקתו

הונאה קיימת היא כאשר מוכר הנכס הינו מתחזה והנכס אינו שייך לו ועל ידי זיוף מסמכים הוא טוען לחזקה על הבית ומנסה למכור , שוכר דירה אשר בידו כל מסמכי הדירה כולל גוש חלקה ותעודת הזהות של בעל הבית זייף את המסמכים וניסה למכור את הדירה .

אין אני רוצה לפרט בנושא על מנת לא לתת רעיונות לאנשים הלא נכונים.


דרך ההתגוננות היא פשוטה ויעילה - דברו עם השכנים ושאלו שאלות , מי בעל הדירה ? האם אתם מכירים אותו ?


ההונאה : מכירה כפולה

מוכר הדירה עובר את תהליך המכירה מול מספר קונים כ במידה ובעסקה לא תעזרו בשירותי עו"ד אתם עלולים למצוא את עצמכם בבתי המשפט מתנהלים מול מספר רוכשי דירה נוספים.

דרך ההתגוננות היא פשוטה ויעילה - עו"ד מטעמכם יבדוק את נסח הטאבו בשלב המו"מ ובשלב העברת הכספים וייצר מנגנון הגנה כאשר הכספים נמצאים בנאמנות עד לרישום הערת אזהרה על שמכם.


ההונאה : הגדרות השימוש בנכס

כיום בעיקר באזור תל אביב קיימים "מחסנים" או מבנים שונים ומשונים שהוסבו לדירות, רוכשים שלא ביצעו את הבדיקות הנכונות יכולים למצוא את עצמם עם נכס שהגדרתו בעירייה אינה תואמת את הגדרתו למגורים והשימוש היחיד שיכול להיות לנכס הוא איחסון חפצים.


דרך ההתגוננות : בידי העו"ד מטעמכם כלים פשוטים לבדוק את הנכס ואת רישומו ויעדו ברשות המקומית.


ישנם עוד עשרות שיטות איך אין אני מעוניין לפרט אותם על מנת למנוע מאנשים הלא נכונים לקבל את הרעיונות הלא נכונים ישנם עשרות שיטות הונאה והם הופכות ליצירתיות יותר ויותר אסכם מספר כללים פשוטים .


• העו"ד - חשוב מאוד שהעו"ד מטעמכם יהיה בתחום ההתמחות של נדל"ן ומקרקעין , עו"ד מנוסה יכול ויודע לבדוק ולהגן עליכם.

• תחושת הבטן - לעיתים אנו מגיעים לדירה אך בתחושת הבטן אנו מרגישים שמשהו אינו נכון ומסתדר , לעיתים רבות תחושת הבטן תוביל אותכם למקום בטוח יותר.

• נינוחות - אלמנט לחץ הזמן מוביל אנשים לעשות טעויות , זו העיסקה הגדולה בחייכם נטרלו את לחץ הזמן תפעלו בזהירות ובשיקול דעת ותחסכו מעצמכם מפח נפש עצום.


ידע - ידע הוא ביטחון כנסו לאתר שהקמתי , תקראו ותלמדו את כל השלבים , הידע יקנה לכם את הבטחון לעשות את העיסקה הנכונה ביותר והטובה ביותר בבטחון המקסמלי בעת קניית הדירה שלכם.
 

 

זכרו כי ידע שווה כוח , בעזרת אתר זה תוכלו לבצע את קניית הדירה בצורה הבטוחה ביותר במינימום התקלות האפשרי , כל מה שחובה לדעת שקונים דירה .

לחצו פה לתחילת המדריך - קניית דירה

מנהל מקרקעי ישראל
לשכת שמאי מקרקעין בישראל
התאחדות הקבלנים
משרד הבינוי והשיכון
Ministry of Industry
משרד האוצר
כל מה שחובה לדעת כשקונים דירה, מוכרים דירה ומשקיעים בנדל"ן
קבוצת נדל״ן דיל